Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

ΜΕ 2 ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ (Hosted by 10percent.gr )

< Κάτι πιο χαρωπό αλλά εξίσου αποκαλυπτικό.

Το θέμα της gay υιοθεσίας με απασχολεί χρόνια. Η ενασχόληση μου με την ψυχολογία και η ευαισθησία μου στα θέματα ταύτισης φύλλου και προτύπων ρόλων, δεν μου επιτρέπει να είμαι ιδιαίτερα …ακτιβιστικός.

Τελευταία όμως το θέμα το επανεξετάζω. Ειδικότερα όταν συνειδητοποίησα ότι εφόσον ο νομοθέτης επιτρέπει την ύπαρξη μονογονεικών οικογενειών , ουσιαστικά λέει ότι ένας γονιός άξιος, και οποίος προφανώς δεν είναι ταυτόχρονα γυναικά και άντρας , είναι ok για να μεγαλώσει ένα παιδί.


2 σχόλια:

xomeritis είπε...

Και πρακτικά να το σκεφτεί κανείς πως τα δύο εισοδήματα παρέχουν περισσότερη ασφάλεια στο παιδί.

bourboulithroni είπε...

ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση φίλε μου. Σίγουρα taboo για πολλούς. Προσωπικά δεν έχω απόλυτα ξεκάθαρη άποψη, με ενδοιασμούς προς το παρόν δεδομένης της στάσης της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στο παιδί. Αν θες ρίξε και μια ματιά στο δικό μου Blog. Ισως σε νδιαφέρει.
http://bourboulithroni.blogspot.com